HOŞGELDİNİZ

30 Mart 2016 Çarşamba

ROSENSE (DOGAL GÜLSUYU) !

Merhabalar,

Gulsuyu'nun bilindiği üzere cildi sıkılaştırma da ,cilde taze ve duru bir görünüm kazandirma da yardımcı olduğunu bir çoğumuz biliyor.Gulsuyu'nu benim gibi tonik niyetine kullanan arkadaşlar var mi? Ben özellikle cildi hassas olan arkadaşlarıma tonik olarak gülsuyu'nu öneriyorum.Marka olarak Rosense çok iyi bence..
Gülsuyu alırken doğal olmasına dikkat edin. Esans karıştırılmış gulsuyu ne yazik ki dogal diye satila biliyor.Kokusunu pek sevemesem de etkisini seviyorum.Rosense gülsuyu %100 doğal.Cilt temizligimi yaptıktan hemen sonra kuru ve hassas cildimi rahatlatmak için gülsuyu kullanıyorum ve memnunum. Gül çiçeklerinin işlenmesi esnasında elde edilen Rosense doğal Gülsuyu hiçbir katkı madde içermiyor.Doğal tonik etkisi ile cildinizi nemlendiriyor ve doğal nem dengesine kavusturuyor.Sıkılaştırıcı özelliği ile gozeneklerin tıkanmasını önler, cildinize taze ve duru bir gorunum kazandırır. Temizlenmiş cilde pamuk yardımıyla uyguluyoruz. Gül kokulu iyi geceler diliyorum! Yorumlarinizi esirgemeyin. Hoşça kalın! :)

Sadece bir tık :

6 yorum:

  1. Rosense tonik olarak en iyisi bencede...

    YanıtlaSil
  2. gülsuyu tonik olarak bence de çok iyi düzenli kullanamasam da sürekli alıp duruyorum yada ıspartada arkadaşım var o gelirken istiyorum mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispartadan harikaymış imkaniniz varsa oyle :)

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar