HOŞGELDİNİZ

25 Ağustos 2016 Perşembe

FARMASİ STAY FRESH PURE STAY FRESH SOFT DEODORANTLAR!(Gün Boyu Süren Eşsiz Ferahlık ve Koruma)

Herkese merhabalar,
Sizlerle paylaşmak istediğim 2 güzellik var.Farmasi Stay Fresh Pure ve Stay Fresh Soft!

Farmasi alışverişim sırasında ambalajlarıyla oldukça dikkatimi çekmişti bu deodorantlar.Deodorant kullanmayı birçok kişi keşke alışkanlık haline getirse...
Ben ambalajlarını beğenip iki tane aldım..Pembesi ve lila rengini..Bir de mavi olanı var.Öncelikle şunları bir belirtelim.Arkadaşlar çoğu kişinin düşmüş olduğu hatalar var deodorant kullanımında.Deodorant temiz olan yerde kullanılır.Yani öncelikle (koltuk altı) kesinlikle temizlenmeli!Daha sonra kullanmalısınız.Ve terliyken deodorant kullanılması da yanlıştır.Ter kokusu ve deodorant kokusu karışıp çok daha ağır bir koku ortaya çıkıyor.Çok fazla ter problemi yaşayan birisi değilim.Fakat bu dertten muzdarip çok insan var.Öncelik temizlik! Daha sonra roll on,deodorant..Farmasinin bu deodorantları bana yeterli tüm gün kokusu üzerimde..Hafif pudralı bir kokuları var.Pembe olan daha pudramsı diğeri ise daha keskin bir kokuya sahip..Kullanmış olduğumuz birçok deodorantların içeriğinde alimunyum bulunmakta.Aliminyum en büyük kanser yardımcısı ne yazik ki..Farmasi deodorantlarında aliminyum,paraben bulunmamasi çok güzel..Bence bu masum deodorantlara çantanızda yer verin derim kızlar..Ürün miktarı 150 ml.Ben tekini 13 liraya almıştım.Daha sonra pembe olandan bir de anneme aldım :) Sizler hangi deodorantları kullanıyorsunuz?Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.HOŞÇAKALIN KIZLAR! :)

Sadece bir tık :

23 yorum:

  1. bu ürünleri merak ediyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Terliyken güzel kokmak için deodorant kullananlar tam bir facia.
    Farmasi nin bu ürünlerini daha önce görmemiştim. Paylaşım için teşekkür ederim 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.Zaten yanılmıyorsam daha önce yoktu geçen ayın yeni ürünü de olabilir.Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için 😊❤

      Sil
  3. Ben rexona kullaniyorum.cildim cok hassas birtek o alerji yapmadi.memnunumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim memnun kalmanıza bir zamanlar ben de Rexona kullanıyordum.Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
    2. Çok sevindim memnun kalmanıza bir zamanlar ben de Rexona kullanıyordum.Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil
  4. Farmasi'yi marka olarak seviyorum içeriği temiz güzel bir marka :) Bunada bakabilirim teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İcerik olarak dediğiniz gibi gerçekten temiz ben de çoğu zaman sırf bu yüzden tercih ediyorum bu markayı.Rica ederim yorum için ben teşekkür ederim :) <3

      Sil
  5. Katalog fiyatları o kadar uçmasa keşke.. İlk defa gördüm bu ürünlerini. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ürünleri uygun oluyor.Bazi ürünlerin fiyatı ise coşuyor ne yazik ki:) Firçalarını da merak ediyorum ama o paraya değerler mi bilmiyorum.Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Fırçalarını gördükten sonra kesinlikle aldığınıza pişman olmazsınız verilen paraya değiyor emin olabilirsiniz ben farmasinin neredeyse tüm ürünlerini kullanıyorum çokta memnunum üye olduktan sonraki indirimleri gördükten sonra fazlasıyla içime sindi.

      Sil
  6. Bu deodorantları çok kullanmıyorum ama gençken vazgeçilmezim olan markalar vardır. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu zaman ben de kullanmıyorum.Fazla ter problemim falan olmadığından.Ben tesekkur ederim yorum icin :)

      Sil
  7. Ben rexona kullanıyorum canım ama yazından sonra bu tatlışları da denemek istedim. :) Takipteyim bana da beklerim. :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş:)Bloğunuzu takipe aldım.Bende takip etmeni beklerim:)) ^^

    YanıtlaSil
  9. selam canım çok güzel bir blogun var bende takibe aldım senide beklerim canım <3 öpüyrum çok :)
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam :) çok teşekkür ederim mutlaka geleceğim 😘

      Sil
    2. Selam :) çok teşekkür ederim mutlaka geleceğim 😘

      Sil
  10. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar