HOŞGELDİNİZ

19 Ocak 2017 Perşembe

LOREAL PARİS MUCİZEVİ YAĞ(GÜNLÜK YÜZ BAKIM YAĞI)

16 yorum

Merhabalar,
Özellikle kuru cilde sahip olanlar bu yazımı mutlaka okusunlar.Çünkü sizlere günlük bir yüz bakım yağından bahsedeceğim.
Malum havalar soğudu.Cildimiz olduğundan çok daha fazla kuruyor ve geriliyor.Bu da ne yazik ki hoş bir görüntü sağlamıyor.Şahsen ne kadar nemlendirsem de cildimde pul pul o görüntü gitmiyor.Özellikle fondöten sürdüğüm zamanlar sonuç feci!Peeling,kremler evet biraz işe yarıyor ama yine de yeterli gelmiyor,bana istediğim görüntüyü vermiyorlar.Hangimiz daha pürüzsüz bir cilt istemez ki...Bir kötü yanı ise cildim kuru olduğundan nemlendiriciyi biraz bol bol süreyim derken o da ne! Bir sivilce!
Çözüm ararken yüz bakım yağlarına gözüm çarptı ve denemek istedim.Çoğu kişinin memnun kaldığı  Loreal Paris Mucizevi Yağı aldım.İlk sürdüğümde yüz bakım yağını  cildimi resmen sevmek istedim.Çünkü yüzüme vermiş olduğu o doğal ışıltıyı çok sevdim.Evet cildi daha pürüzsüz gösteriyor.Üstelik bu yağı birçok şekilde kullanabiliyorsunuz.
-Sabahları birkaç damla,cildinizin ışıltısını ortaya çıkarır.
-Tek başına veya günlük bakım kreminizden önce kullanarak rahatlık hissi verir.
-Gece yüz ve boyun bölgenize hafifçe masaj yaparak uyguladığınızda cildi yoğun bir şekilde besler ve rahatlatır.
Peki ben bu yağı nasıl mı kullandım?
-Cildimin çok kuru olduğu anlarda cilt temizliğimi yaptıktan sonra kullandım.(Daha sonra nemlendiriciye ihtiyaç duymadım.)
-Makyaj yaparken fondöten öncesi 1-2damla elime damlatıp yüzüme tampon hareketlerle sürdüm.Fondöteni sürdüğünüzde o pul pul görüntüyü en aza indiriyor.Bu şekilde kullandığınızda dikkat etmeniz gereken birkaç şey farkettim.Ürünü cildinize iyice yedirin(zaten yağ sürmüşsünüz gibi hissettirmiyor,cilt tarafından hemen emiliyor.) Yüz makyajınızda sadece fondöten kullanacaksanız, yani üzerine pudra kullanmayacaksanız gerçekten güzel.Ama bazı zamanlar yağ sürdükten sonra hemen hiç beklemeden  direkt fondöten,pudra kullanırsanız pul pul görüntü oluşabiliyor.Ürün yüzünüzde parça parça görünüyor.Sizlere tavsiyem pudra kullanacağınız zamanlar, yağı sürüp az bir süre bekleyip,makyajınıza devam etmeniz.
-Diğer bir kullanma şeklim ise,yatmadan önce geceleri cilt temizliğimi yaptıktan sonra bu yağ ile cildime masaj yapmak.Sabah uyandığımda daha yumuşak ve pürüzsüz bir ciltle uyandığım doğru.Sivilce yaptı mı?Hayır.Ben de böyle bir sorun olmadı.Yağlı ciltler yine de kullanırken dikkat etsinler.1-2 damlada zaten bana hep yeterli geliyor.Ürün 30 ml. Uzun süre gidiyor.Tekrar alır mıyım?Evet,alırım.Fakat farklı yüz bakım yağları da denemek istiyorum.Yorum olarak memnun kaldığınız yüz yağlarını bana yazarsanız, çok sevinirim.Cilt lekelerine iyi geliyor mu diye sorarsanız.Ben böyle birşey gözlemlemedim.Cilt lekelerinde bir etkiye sahip değil.Zaten ürünün kendi açıklamalarında da böyle birşey söz konusu değil. Gelelim ürünün kendi açıklamalarına;
8 TEMEL YAĞ İLE ZENGİNLEŞTİRİLMİŞ GÜÇ
L'oreal Paris anti-oksidan etkileriyle bilinen 8 temel yağı(lavanta,gül,mercanköşk,papatya,biberiye,portakal,sardunya ve lavandin) ve besleyici özellikleriyle bilinen  değerli yağlarla (jojoba,kuşburnu) harmanlandı.
Mucizevi yağ cildi besleyerek ve nemlendirerek,cildin ışıltısını ve pürüzsüzlüğünü geri kazandırır.Kuru ve ince dokusu ile anında emilir ve yağlı hissi bırakmaz.
Ben bu yağı Cosmetica'dan oldukça uygun bir fiyata almıştım.Fakat şu an tam olarak fiyatını hatırlamıyorum.Ambalajı ise cam şişede.Benim çok hoşuma gitti.Kokusu normal olarak bitkisel,aromatik bir koku.Beni rahatsız etmedi.Bu ürünü ben Loreal Paris cilt güzelleştirici günlük bakım kremiyle birlikte aldım.Bu yağ bana tek başına yeterli geldiğinden çok fazla kremini kullanamadım.Şu an bu yağ bittiğine göre ona başlayabilirim.Bakalım kreminden de memnun kalacak mıyım?Onun içinde ayrı bir yazı hazırlarım.
                                HOŞÇAKALIN! :)
Devamını Oku...

14 Ocak 2017 Cumartesi

GOLDEN ROSE WET&DRY EYESHADOW(07)VE COSMETICA YORUMLARIM!

6 yorum

Herkese merhabalar,
Sizlere çok sevmiş olduğum bir far paletinden bahsedeceğim.Biliyorsunuz bu sene kırmızı,bordo göz makyajları oldukça moda..Benim de hoşuma gitmesiyle bordo far arayışına başladım.
Fakat bir türlü istediğim tonu bulamamıştım
Daha sonra Cosmetica'da gezinirken görmüş olduğum bu fara ba-yıl-dım.Renkleri çok hoş.Ve tam da benim istediğim bordo rengi bulunduruyordu içinde!Almamak olmazdı. :)
Cosmetica'dan daha önce de alışveriş yaptım.Bu arada buna değinmezsem olmaz.Ürünleri çok sağlam bir şekilde paketleyerek göndermeleri çok iyi...Siparişlerim de hep zamanında geldiler.Kapıda ödemesi olması,indirimleri yani güvenilir güzel bir site.Alişverişinizi rahatlıkla yapabilirsiniz.Neyse konumuz bu güzel far paleti...
Daha birçok renkler bulunmakta.Bende ki 07 numaralı olanı...
Pigmentasyonunu oldukça başarılı buldum ben.Severek kullandım ve kullanmaya devam ediyorum.Ürünü ıslak olarak kullandığınızda daha metalik bir görüntü elde edebiliyorsunuz.Tozutma yapmıyor diyemem fakat çok tozutmuyor,normal.Ben renkleri sizler için sürüp çektim.(Baz falan kullanmadan direkt olarak sürdüm).Umarım beğenirsiniz.
Bu arada ben şuan tam olarak ne kadara aldım hatırlamıyorum fakat Cosmetica'da şuan bu farların fiyatı 31.90tl.40 tl ve üzeri de kargo bedava! Ben bu paletin 01 numaralı olan içinde mavi tonlarını barındıran paletini de almayı düşünüyorum.07 numara (ben de olan) bordo far için aldım evet ama diger renklerini de severek kullandım.Özellikle görmüş olduğunuz kahve varya o kahve enfes! :)) Kullananlar yorumlarını bırakırlarsa çok sevinirim.Veya denemek isteyenler soracakları varsa yorumlarınızı bekliyorum kızlar....HOŞÇAKALIN! :)
Devamını Oku...

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar