HOŞGELDİNİZ

19 Şubat 2017 Pazar

TREND:PÜSKÜLLÜ JEAN PAÇALAR (DİY ÇALISMASI)

5 yorum

İyi akşamlar kızlar,
Bu yazıyı oldukça heyecanlanarak yazıyorum.Çünkü çok mutluyum.Yaptığım işlerden olumlu sonuçlar alınca oldukça seviniyorum.Ve sonucu görünce sizlerle de paylaşmak istedim.Biliyorsunuz bu sene püsküllü paçalar oldukça moda.Hatta ben bir tane hazır almıştım.Daha sonra bir şey keşfettim ve hemen denemeye karar verdim.Püsküllü jean isteyenler veya eskimiş kotları olanlar (paçaları) bu yöntemle o çok sevdiğiniz fakat paçaları işte yırtılmış veya eskimis olanlar bu şekilde kurtarabilirler.Bu fikir benim çok hoşuma gitti.Hadi sizlere nasıl yapıldığını anlatayım.Cımbızınızı alın gelin.Evet evet CIMBIZ!
Ben yapmış olduğum paça'nın resmini sizlere göstereyim öncelikle..
Şimdi kızlar bize lazım olanlar;
-Makas
-Kalem veya beyaz kalıp sabun(Ben beyaz göz kalemimi kullandım)
-Cımbız
Öncelikle makas yardımıyla paçalarımızın şu kısmını kesiyoruz.
Ardından bir kalem yardımıyla püskülü hangi boyda yapmak istiyorsak ayarlayıp, yapacağımız yeri kalem ile belirliyoruz.
 
Resimde gördüğünüz şekil kalemle çizdiğimiz yere kadar dilimler şeklinde kesiyoruz.
Ve asıl iş şimdi başlıyor. Kestiğimiz paçamızın her bir parçasını cımbız yardımıyla yan taraftan çekip yana doğru giden ipleri çıkarıyoruz.İşte bu kadar basit!
Bu tarz kendin yap çalışmaları bana çok iyi geliyor.Deneyecek olanlara şimdiden kolay gelsin.Sormak istediģiniz bir şey olursa mesaj yazmayı unutmayın.HOŞÇAKALIN!








Devamını Oku...

15 Şubat 2017 Çarşamba

ELSEVE COLOR-VIVE(Renk Koruyucu Sıvı Saç Kremi)

8 yorum

Merhaba kızlar,
Artık beni tanıyanlar bilirler sıvı saç kremlerini çok sevdiğimi.Daha önce de farklı markaların sıvı saç kremlerini blogum da yazmıştım.Bu defa konuğum Elseve Renk Koruyucu Sıvı Saç Kremi!
Sıvı saç kremleri özellikle duş sonrası saçlarını zor tarayanlar için mükemmeller.Ben hem kolay tarama hem de vermiş olduğu yumuşaklık bakımından seviyorum.Bazı sıvı saç kremleri'nin saçı beslediğini düşünüyorum.Duşta çok fazla saç kremi kullanmayı sevmiyorum.Saç ürünlerinde sürekli olarak yeni ürünler denemeyi seviyorum.Sıvı saç kremlerinin bazıları o kadar güzel kokuyorlar ki saçta kokusunu bırakınca benim için çok daha iyi oluyor.Bu ürünümüzün kokusu normal fakat saçta kalmıyor.Elseve Color-Vive durulanmayan sıvı saç kremi'ni belki ilk defa bir sıvı saç kremi kullanmış olsaydım beğenirdim.Fakat ben çok fazla beğenemedim ve diğer kullandığım sıvı saç kremleriyle karşılaştırdığımda bir artısını göremiyorum.Benim favorim Urban Care ! Anında kolay tarama ve saç rengi'nin ömrünü uzatma vaadleri veriyor.Kolay tarama idare eder şekilde.Saç rengini koruduğu kısmına pek katılmıyorum.Şunu belirtmek istiyorum ben bu tarz ürünleri sadece duş sonrası kullanmıyorum.Günlük olarak saçlarımı taradığım da veya daha yumuşak saçlar istediğim ihtiyaç anlarımda da kullanıyorum.

Gelelim ürünün kendi açıklamasına;
Saçı ağırlaştırmadan kolay taranmasını sağlamak ve kusursuzlaştırmak için;boyalı saçlara günlük kullanımda durulanmayan,etkili,hızlı ve hafif bir bakım uygulamak gerekir.Loreal laboratuarları Elseve Color-Vive durulanmayan sıvı saç kremini yarattı.Besleyici UV filtreleri ve ışık yansıtıcı sisitemi ile zenginleştirilmiş formülü saçı besler,saç renginizi dış etkenlere karşı koruyarak kusursuzlaştırır.Ultra ince ve mikro dağılabilen formülü kalıntı bırakmadan,anında saçın dokusuna nüfuz eder.Eveet,açıklamalar bu şekilde.Saçı ağırlaştırmıyor doğru onun dışında kolay tarama sağlıyor fakat çok daha iyilerini gördüm.Tekrar alır mıyım? Almam.Şu an kullanmış olduğum başka bir sıvı saç kremi var zaten.Bakalım ondaki yorumlarım ne şekilde olacak.Yanlış hatırlamıyorsam 13 tl gibi bir fiyata aldım ben bu sıvı saç kremini...Bana göre değildin üzgünüm 😊 Önümüzde ki kremlere bakalım.Sizlerin önerilerini de bekliyorum.HOŞÇAKALIN! 
Devamını Oku...

Rival de Loop Aktif Kömür Peeling Jeli

7 yorum

Herkese merhabalar,
Biliyorsunuz sağlıklı ve temiz bir cildiniz yoksa yaptığımız makyajlar da çok hoş durmuyor.Peeling bu konuda benim için büyük önem taşıyor.Cildi ölü derilerden,siyah noktalardan arındırmazsak kullanmış olduğumuz ürünler ciltte güzel durmuyor.Çoğu kişi'nin problemi fondöten sürdükten sonra kullanılan fondöten'in ciltte pütür pütür durması,cildin pul pul dökülmesi.Nemlendirici kullandığınız halde bu sorunu yaşıyorsanız mutlaka peeling yapmanızı öneriyorum.Peki benim gibi hassas cilde sahip olanlar ne yapmalı?Peelingler cildi güzel yaparken aynı zaman da derinizi inceltebiliyor.Hassas ciltler lütfen dikkat etsinler.Seçtikleri peelingler cilt tiplerine  mümkün olduğu kadar uygun olsun.Benim cildim de hassas ve sizlere bir peeling önermek istiyorum.Rival de Loop Aktif Kömür Peeling Jeli!
Aslında ben kömür maskesi ararken tanıştım bu ürünle ve denemek istedim.Bu ürünü Rossmannlar da bulabilirsiniz.Ürün çok akışkan,cıvık bir yapıya sahip.
evmediğim tek yanı kapağının zor açılması oldu benim için.Neden zor açıyorum hiç anlamış değilim :) Hatta ilk açtığımda ürün akışkan olduğundan bir miktar yere dökülmüştü.Ama olsundu! :) Ben bu marka'nın yüz temizleme jelini de çok seviyorum.Onun da yazısısını blogumda bulabilirsiniz.Neyse konumuza dönelim..
Rival de Loop Aktif Kömür Peeling Jeli her cilt tipine uygun arkadaşlar.Cildi yumuşak temizleme maddeleriyle temizliyor.(Bu yüzden hassas ciltlere öneriyorum)
Ürünün vaadleri arasında cildi ferahlattığı ve narince temizlediği söyleniyor.Bence yerine de getiriyor.İçeriğinde kayısı ekstresi ve bitkisel gliserin bulunduruyor.Bu da cildi canlandırıyor.Ürünü bir miktar elinize aldığınızda görüntüsü normal olarak siyah.Fakat ciltte dağıtınca tabaka gibi durmuyor,grileşiyor.Ben peeling olarak şimdilik bu ürünü kullanıyorum.Tek sevmediğim yeri kapak kısmı :) Cildi arındırmasını,temizlemesini çok sevdim.Açıldıktan 12 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor.12 ay zaten kalmasına ben imkan vermiyorum.Ürünümüz 75 ml.
Haftada 1-2 kez az bir miktar avuç içine sıkılır ve ılık suyla yumuşatılır göz bölgesi hariç  ıslak cilde sürülür ve parmak uçlarıyla narince masaj uygulanır.Ardından ılık suyla iyice durulanır.Ben ürünü bir miktar avcuma aldıktan sonra ılık suyla yumuşatmadan direkt suyla nemlendirdiğim(yıkadığım) cildime uyguluyorum.Bir de dikkat edilmesi gereken şey bu üründe boyama yapabileceği..Bu yüzden tekstille doğrudan temas edilmemesi söyleniyor.(Böyle bir problemle karşılaşmadım)
Aranızda bu ürünü kullananlar var ise yorumlarınızı bekliyorum.Benim düşüncelerim bu ürün hakkında iyi yönde...Sizler hangi peelingleri kullanıyorsunuz yorum bırakırsanız sevinirim.HOŞÇAKALIN!
Devamını Oku...

12 Şubat 2017 Pazar

FARMASİ BROW DESIGN (FARMASİ KAŞ MASKARASI)

2 yorum

Herkese merhabalar,
Kullanmaya alışık olmadığım bir ürünle karşınızdayım!Farmasi Brow Design.

Kalın kaş moda oldu olalı bu kaşlar bende takıntı haline geldi..Çok fazla olmasa da kalın kaşı kendime yakıştırmaya başladım.Ben genellikle kaş farı kullanıyordum.Fakat birgün kaş maskaralarının daha kullanışlı ve daha doğal duracağını düşünerek ilk kaş maskaramı Farmasi'den sipariş ettim.Sonuçtan memnun kaldım mı? Öncelikle şunu söylemeliyim ki kaş farlarına alışkın olan biri bence kaş maskarasında zorlanır.Sürümü tahmin ettiğim kadar kolay gelmedi bana.Kaşlarını doldurmak isteyenlere ben kaş farlarını daha uygun görüyorum.Kaş maskarası bence olan kaşı daha çok boyuyor.Geri kalan kısımları az doldurduğundan doğal duruyor sanırım.
Bu ürünü bir de kullanmayı bilmek gerek.Bir süre alıştırma yapsam da yok sevemedim! Az daha kullanayım biraz daha derken kaşlarım uzun olduğundan birbirine yapıştırdı  :) Böylelikle kaş maskaralarına tamamiyle kapattım kendimi 😊 Kaş farlarımla daha mutluyum ben 😂  Bu arada yine de merak edip işte ben denemek istiyorum,kaş maskaralarını rahatlıkla kullanıyorum,seviyorum diyenleriniz olursa bende ki rengi kahverengi 01 numara olan.Akma gibi bir sorun yapmıyor.Toplam da 3 rengi bulunuyor;Koyu kahverengi,gri,kahverengi.20tl gibi bir katalog fiyatı var.Sizlere söyle göstereyim.
Merak ediyorum sizlerin de kaş maskarasıyla böyle durumlarla karşılaştığınız oldu mu?Hangi kaş ürünlerini kullanıyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.Hoşçakalın :)
Devamını Oku...

5 Şubat 2017 Pazar

MAYBELLINE THE BLUSHED NUDES FAR PALETİ!

2 yorum

Selam kızlar!
Sizlere uzun zamandır yazmak istediğim bir yazıyı yazacağım.Kismet bugüneymiş.Sizlere bahsetmek istediğim bir ürün var.Maybelline The Blushed Nudes far paleti.
Bu ürünün seveni de çok sevmeyeni de...Peki ben sevdim mi?Palette 12 tane renk bulunmakta.
Nude,pembe tonlar ve koyu renklerden oluşuyor. Öncelikle söylemeliyim ki ben bu paleti sırf şu renk için aldım.
Pembe tonları göz makyajımda nedense çok fazla sevemiyorum.O yüzden pembe tonlarını çok fazla kullanamadım.Üst kısımdaki renklerin pigmentasyonu alt kısma göre daha az.Alt kısımdaki renkler daha koyu.Ve bence çok daha güzel.Üst kısımdaki baştaki beyaz renk,kaş altını aydınlatmada falan güzel oluyor.İndirimli 23 tl gibi bir fiyata almıştım ben bu paleti sanırsam.İndirimli fiyatıyla alabilirseniz alın.Fakat ben indirimsiz alınabilecek aman aman bir palet olduğunu düşünmüyorum.Tekrar almam yani...Kalıcılığı güzel,bana yeterli geliyor.Sürümü kolay,yumuşak.Biraz tozutma yapıyor ne yazık ki..Sizlere renkleri göstereyim.

Bazı renkler simli fakat metalik durmuyor.Nude renkler de hoş fakat çok fazla renk vermiyor.Ambalajı plastik benim hoşuma gitti.İçinde şu şekilde bir aplikatörü bulunuyor.
Sünger kısmını da kullanıyorum fakat fırça kısmı çok hoşuma gitti,ben oldukça başarılı buldum.Bu palette sizlere en sevdiğim renkleri göstereyim.
Benim bu palet hakkındaki düşüncelerim bu kadar.Tekrar almam fakat denemek isteyenler indirimli denk geldiklerinde alsınlar derim ben.Yorumlarınızı bekliyorum.Hoşçakalın! :)
Devamını Oku...

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar