HOŞGELDİNİZ

12 Şubat 2017 Pazar

FARMASİ BROW DESIGN (FARMASİ KAŞ MASKARASI)

Herkese merhabalar,
Kullanmaya alışık olmadığım bir ürünle karşınızdayım!Farmasi Brow Design.


Kalın kaş moda oldu olalı bu kaşlar bende takıntı haline geldi..Çok fazla olmasa da kalın kaşı kendime yakıştırmaya başladım.Ben genellikle kaş farı kullanıyordum.Fakat birgün kaş maskaralarının daha kullanışlı ve daha doğal duracağını düşünerek ilk kaş maskaramı Farmasi'den sipariş ettim.Sonuçtan memnun kaldım mı? Öncelikle şunu söylemeliyim ki kaş farlarına alışkın olan biri bence kaş maskarasında zorlanır.Sürümü tahmin ettiğim kadar kolay gelmedi bana.Kaşlarını doldurmak isteyenlere ben kaş farlarını daha uygun görüyorum.Kaş maskarası bence olan kaşı daha çok boyuyor.Geri kalan kısımları az doldurduğundan doğal duruyor sanırım.
Bu ürünü bir de kullanmayı bilmek gerek.Bir süre alıştırma yapsam da yok sevemedim! Az daha kullanayım biraz daha derken kaşlarım uzun olduğundan birbirine yapıştırdı  :) Böylelikle kaş maskaralarına tamamiyle kapattım kendimi 😊 Kaş farlarımla daha mutluyum ben 😂  Bu arada yine de merak edip işte ben denemek istiyorum,kaş maskaralarını rahatlıkla kullanıyorum,seviyorum diyenleriniz olursa bende ki rengi kahverengi 01 numara olan.Akma gibi bir sorun yapmıyor.Toplam da 3 rengi bulunuyor;Koyu kahverengi,gri,kahverengi.20tl gibi bir katalog fiyatı var.Sizlere söyle göstereyim.
Merak ediyorum sizlerin de kaş maskarasıyla böyle durumlarla karşılaştığınız oldu mu?Hangi kaş ürünlerini kullanıyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim.Hoşçakalın :)

Sadece bir tık :

4 yorum:

  1. Kaş maskarasını yeni denemeye başladım ama ben de sevemedim canım :) Kaş farı daha cazip geliyor bana da özellkle kaş şekillendirme konusunda farlar daha başarılı :) Ellerine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum aynı fikirdeyiz..Fardan vazgeçemeyeceğim bende sanırım :) Teşekkürler :*

      Sil
  2. Büyük Blog Takibi Etkinliğinden geliyorum. Blogunuz çok güzel takipteyim sizlerde benim blogumu takip ederseniz sevinirim. https://www.cihan7.com İyi bloglar.

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar