HOŞGELDİNİZ

15 Mart 2016 Salı

BRAVE DEEP EDP MEN(ERKEK PARFÜMÜ)

Merhaba arkadaşlar,
blogumda ilk defa erkekler için olan bir üründen bahsedeceğim.Özellikle benim ve çevremizde ki insanların çok hoşuna giderek beğeni kazanan bu ürünü yazmakta kararsız kalmıştım.Bu ürünü ben kardeşime hediye aldım.Tamam tamam çok fazla merak ettirmeden ürünü açıklayım. Farmasi'nin son çıkardığı yeni parfümü BRAVE DEEP! 



Bugün kardeşim eve gelip abla herkes parfümümü soruyor deyince böyle bir yazıyı daha fazla geciktirmek istemedim.Parfüm erkek parfümü olmasa ben kullanacağım, o derece güzel hoşuma giden bir parfüm.Eminim benim gibi daha birçok kişiye de hitap edecek bir parfüm.60ml ambalajı şık.Brave Deep; limon,ananas,elma,mandalina,armut,lavanta,kavun,marine,paçuli,amber,musk,karamel notalarından oluşan odunsu&meyveli bir koku.Ferah,hoş bir koku.Kalıcılığı da çok iyi.Bu fiyata böylesine güzel bir parfüm mükemmel doğrusu..Şu an katalog fiyatı 19.99tl.Ürünün başka kokuları da bulunmakta.Kardeşim çok beğendiği için onları da deneyeceğiz.
BRAVE DEEP EDP MEN
BRAVE DESERT EDP MEN
BRAVE WHİTE EDP MEN 
OKYANUSUN DERİNLİĞİNİ,GÜNEŞİN ETKİSİNİ GERÇEKTEN TENİNİZDE HİSSEDİYORSUNUZ.Mutlaka denemelisiniz bu parfümü!Güzel yorumlarınızı bekliyorum.HOŞÇA KALIN!

Sadece bir tık :

2 yorum:

  1. Sizden allah razı olsun bu parfümü arıyordum nasıl derseniz sevenhill mağazası kapandı bildiğim kadarıyla ve hediye olarak 75 tl lik alışveriş yapana veriliyordu bu parfüme çok yakın bi kokusu vardı by in sevenhill brave for him yazıyordu şişesinde buda birebir aynı sanırım bu gün ulaştı mükemmel kokuyor ����

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar