HOŞGELDİNİZ

21 Mart 2016 Pazartesi

FARMASİ MAT RUJ(MATTE BEİGE14,VELVET BEİGE15)

Herkese merhabalar,

Bordo rujlardan sonra kendime yakıştırdığım şu sıralar takıntılı olduğum diğer bir ruj ise Farmasi Matte Lipstick-Matte Beige14 numaralı ruju ve Velvet Beige-15 renkleri. Daha önce aynı serinin başka renklerini de kullanmıştım ve çok memnundum.Mat olmasına rağmen asla dudakları kurutmuyor,yapıları oldukça güzel.Katalog renkleri biraz değişik görünüyor fakat geldiğinde gördüğüm renkler çok daha hoşuma gitti.Bu konuda biraz şanslıyım.Herkesin bazı takıntıları olduğu gibi benim de oje ve ruj konusunda bazı anlarda takıntılarım olabiliyor.Mesela bordo ruj seviyorsam uzun bir süre vazgeçemiyorum o renkten.Bordo ruj'dan sonra takıntılı olduğum diğer bir ruj ise nude rujlar oldu.Farmasi ürünlerini sevdiğim ve rujlarını daha önce kullandığımdan dolayı güvenerek alıp denedim.Daha sonra baktım sürekli bu rujları kullanıyorum zaten bahsedecektim bu yazıyı geciktirmek istemedim.İçeriğinde E vitamini bulunduruyor.Göz makyajımı çoğu zaman ön planda tutmayı seviyorum.Koyu göz makyajlarında nude tonlar gerçekten çok hoş duruyor.Kalıcılığı ise orta derecede.Koyu renklere gore açık tonları daha sık tazelemek gerekiyor bana gore.Renkler şu şekilde;
Bu rujlar hakkında benim yorumlarım bu kadar.Umarım sizlerde begenirsiniz.Tavsiyem dudak makyajında bu rujlara da yer vermeniz.HOŞÇA KALIN!



Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar