HOŞGELDİNİZ

5 Mart 2016 Cumartesi

FARMASİ EUROFRESH WHİTENİNG DİŞ MACUNU!

Merhabalar,

Bir diş macunuyla karşınızdayım..Sonunda diş macunumu buldum diyebilirim.Farmasi Eurofresh Whitening!
Arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldığım bu diş macunu dişlerimi beyazlatmasından çok güçlendirdiğini hissettim.Dişlerimi beyazlatma konusunda bir ton kadar beyazlattı diyebilirim.Çok çok tavsiye ettiğim bir diş macunu kendisi...Bundan böyle benim diş macunum belli.Misvak'ın biliyorsunuz dişin üzerindeki etkisi büyük.Bir süre önce misvağ'ın kendisini alıp bir süre kullanmıştım.Diş taşı(plak)oluşumunu azaltıyor,misvak'ta kalsiyum bulunuyor,diş eti iltihaplarının tedavisinde,dişlerin temiz ve parlak görünmesini sağlıyor,ağız kokusunu gideriyor ve birçok şeye iyi geliyor.Bu diş macunun içeriğindede misvak bulunmakta.Bu benim için büyük bir artı.Diş macununun doğal olması çok çok güzel.
Farmasi diş macunu paraben ve triclosan içermiyor.Nefese mentol aromasıyla ferahlık kattığı doğru.Hassas dişler için özellikle çok güzel bakım sağlıyor.İçeriğindeki misvak ve aloe vera sayesinde diş çürüklerini ve diş eti problemlerini önlemeye yardımcı oluyor.Dişler özen ister.Bu ürünü özellikle hassas diş yapısına sahip kişilere öneriyorum.Ailecek kullanıyoruz artık.İçeriğinde;Aloe vera,çay ağacı yağı,ginsend,misvak,karbonat bulunduruyor.E daha ne olsun :) 
Sizlerde deneyip memnun kalırsınız umarım.Deneyenler ve deneyecek olanlar yorumlarınızı bekliyorum.Güzel,sağlıklı gülümsediğiniz günler olsun.HOŞÇA KALIN! :)

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar