HOŞGELDİNİZ

6 Mart 2016 Pazar

FARMASİ PURE HERBAL SAÇ MASKESİ!

Merhabalar,
Uzun zamandır saçlarım için hem kolay hem etkili bir maske arıyordum.Saçlarıma özen gösteriyorum evet ama onu sür bunu dene gerçekten yorulmuştum.Denemiş olduğum şeyler hep doğal ürünler olduğu için onu bunu karıştır,uygula zor gelmeye başlamıştı son zamanlarda...Farmasi kataloguna bakarken saç ürünlerinden çok memnun olan kişiler geldi aklıma..Başladım katalogu karıştırmaya...Birçok maske mevcut.Ben saçım için gerekli olan Herbal serisinden yoğun onarıcı saç maskesini seçtim.

İçeriğine baktım,tamamen doğal.E daha ne olsun.Onu ona karıştır bunu buna karıştır sür derdi bitti benim için.Kargom elime ulaşır ulaşmaz hemen denedim.İlk kullanımda bile saçlarım inanılmaz yumuşacık oldu.Saçlarım boyalı olduğu için özellikle sarı saçlı olanlar bilirler.Saçlar yıkandığı ertesi günü bile bazı anlarda kotü görünebiliyor.Özellikle uç kısımlar.Ben bu ürünü kullandığımdan beri hergün yumuşacık düzgün,elektiriklenmeyen saçlarla uyanıyorum.Haftada bir kez saç kremi yerine şampuanlama sonrası uygulayıp 5 dakika bekletip,duruluyorsunuz.Sadece saç maskesi ile bakım yapmak istiyorsanız,haftada 1 veya 2 kere kullanabilirsiniz.Çok kuru saçlar için haftada 3-4 kezde kullanılıyor.Saç köklerne uygulamıyoruz.Ben bu maskeyi şu şekilde kullandım.
Direkt olarak kuru saça duş öncesi sürdüm.Ve bazen yarım saat beklettiğim bile oldu :)
Böyle mükemmel sonuç aldım.Duşta zaten saç kremi asla kullanmıyorum.Hayatımdan saç kremlerini çıkardım.Çok gerekli olduğu zamanlar sıvı saç kremimi duştan çıkınca biraz saç uçlarıma sıkıp öyle tarıyorum.Bu ürün sayesinde onada gerek hiç duymuyorum.İçeriğinde;Mor orkide,buğday,nar,at kestanesi,ve provitaminB5 bulunmakta...
Pure herbal serisinin yine içeriği çok güzel şampuanlarıda var.Saçlarıma yine uygun olanını alıp ikisini bir kullanacağım.Pure herbal serisinin yoğun onarıcı saç maskesi  şu anki katalogda 19.99 tl.
Kesinlikle bu fiyata böyle güzel sonuç harika!
Ve oldukça çok,bayağı bir süre beni idare eder.Kızlar saçlarından şikayetçi olan veya olmayan(tüm saçlar için olanıda var)herkes mutlaka denesin.Ben çok memnun kaldım.Kokusuda oldukça güzel.Saçlarımdaki etkisini gördükce düzenli kullanma isteği zaten oluşuyor.Doğadan gelen güzelliği sizlerde keşfedin!Güzel yorumlarınızı esirgemeyin.HOŞÇA KALIN!

Sadece bir tık :

6 yorum:

  1. Memnun kalmanıza sevindim dennizkızı. İyi günlerde kullanın. Tüm farmasi ürünleri için blog sahibine veya bana ulaşabilirsiniz.
    Tel whatsapp 5446243630
    Www.farmasiuyelikvekayit.com

    YanıtlaSil
  2. Merak ettiğim bir üründü teşekkürler paylaşımın için ♥

    YanıtlaSil
  3. Bende aldım başlıcam inşallh iyi sonuc alırım

    YanıtlaSil
  4. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik, Dudak Dolgunlaştırmak İçin Ne Yapılır?

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar