HOŞGELDİNİZ

28 Mayıs 2015 Perşembe

SAÇLARINIZDA ÇİÇEKLER AÇSIN! :)

Herkese merhabalar :)
Çiçekli taçlar oldukça moda biliyorsunuz.Benim bir sıra taç koleksiyonum vardı, şu an pek kullanmıyorum.Ama bu taçları görünce dayanamadım bana bir aşk geldi.


Sizlerde benim gibi kendiniz birşeyler yapmayı ve yaptığınız şeyleri kullanmayı seviyorsanız bu taçlardanda kesinlikle yapmalısınız.Bu taçları görür görmez bende yapabilirim dedim.Bu tarz şeylerle uğraşmasını çok seven biriyim zaten.Bunlarda benim güzelliklerim kızlarr :)



Bulunduğum yerde bu gülleri bulmak bile benim için çok zor oldu..Gezmediğim yer kalmadı..En sonunda istediğim büyüklükteki güllerimi buldum :) Sizlerde istediğiniz yapay çiçeklerden bu güzel taçlarınızı yapabilirsiniz.Şimdi nasıl yaptığıma gelelimm...Malzemeler;
  • İstediğiniz renkte yapay çiçek
  • Dokuma lastik (Benim tercihim siyahtan yana oldu sizler dilediğiniz renk lastiklede yapabilirsiniz)
  • Mum silikon ve tabancası (benim bulunduğum yerde tabancasını ne yazık ki ben bulamadım mum silikon aldım çakmakla ucunu ısıtarak çiçekleri yapıştırdım eğer elinizde yok ise sizlerde bu şekilde yapabilirsiniz :D) 
    İşte malzemelerimiz bu kadar :)
  • Dokuma lastiği başınıza,kafanıza göre ayarlıyorsunuz.Ben biraz fazla almıştım bu yüzden ölçmeden ortadan yapay çiçeklerimi yapıştırdım daha sonra ayarlayıp kestim.Evet dokuma lastiğimize çiçeklerimizi silikon ile yapıştırıyoruz.En son arka taraf yani lastiği birleştirip bitireceğimiz yeride ben silikonla yapıştırdım gayet sağlam ve güzel oldu..Umarım sizlerde beğenip bu güzel mi güzel taçlardan yaparsınız .HOŞÇAKALIN :)

Sadece bir tık :

2 yorum:

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar