HOŞGELDİNİZ

24 Mayıs 2015 Pazar

PRATİK BAKIMIN ADI VASELİNE

Herkese merhaba ,
Sizlere Vaseline sprey krem'den bahsetmek istiyordum.Kısmet bugüneymiş...
Bu ürünü bir süre kullanıp yazmak istedim.Bloguma genellikle beğendiğim ürünleri yazıyorum.Vaseline'de bunlardan bir tanesi...

Cildim çok kuru olduğundan dolayı özellikle her duş sonrası kesinlikle nemlendirmem şart.Daha önce kullandığım nemlendiricilerde duştan çıktıktan sonra bir süre beklemem gerekiyordu normal olarak cildimin emmesi için.
Vaseline ile bu sorunum tamamiyle ortadan kalktı.O kadar memnunum ki sürekli kullanasım geliyor.Duştan sonra özellikle kolay kullanımı,cildin hemen emmesi ve kokusu benim çok hoşuma gitti.Duştan sonra hemen kullanıyorum,dakikalar geçiyor kendimi sevesim geliyor o derece çevirmeli kapağıyla da ayrı güzel:) 3 çeşidi var.Ben her birini denedim fakat kakaolu olanı ayrı bir seviyorum.Ürünün özellikleri ise
  • Nemlendirir ve saniyeler içinde emilir.
  • Cildi anında yumuşatır,yapışkanlık hissi bırakmaz.
  • Sprey formatı sayesinde eşit dağılır.

Herkese tavsiye ediyorum.Vaseline nemlendirici sprey'i watsons,gratis ve tüm seçkin mağazalarda bulabilirsiniz.Bundan böyle hep kullanacağım bir ürün oldu kendisi...Cildimize gereken özeni gösterelim.Teşekkürler VASELİNE :) HOŞÇAKALIN

Sadece bir tık :

4 yorum:

  1. Yazınızı ilgi ile okudum çünkü bende de aynı sorun var. Hele yaz aylarında bu kremlenme faslı çok itici geliyor bana, daha yeni ferahlamışsın yine kremleyip aniden terleme başlıyor. Bu ürünü mutlaka denemeliyim teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki aynı sorunları yaşadım birde o yapışkanlık hissi... Tekrar duşa giresim geliyordu hemen.Bende işe yaradı,tavsiye ederim umarım sizde memnun kalırsınız

      Sil
  2. kakaolusunu almıştım yazın kullanacağım diye bekletiyorum..

    YanıtlaSil
  3. Bende kakaolusunu çok sevdim kokusunundan dolayı dilerim memnun kalırsın :)

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar