HOŞGELDİNİZ

15 Mayıs 2015 Cuma

FARMASİ ÜRÜNLERİ

Merhabalar :)

Çok merak edip kullanmak istediğim Farmasi ürünlerinden bahsetmek istedim.Bir türlü siparişi tamamlayamayıp bu güzel ürünlere kavuşamamıştım.Fakat iki gün oluyor bu güzel ürünlerin elimde oluşu...
İlk olarak fondötenden başlamak istiyorum.
Ben her ürünü rahatlıkla yüzümde kullanamıyorum ne yazık ki...Cildim hem hassas bir yapıya sahip hemde kuru.
Farmasi HIGH PERFORMANCE yapısı bakımından çok hoşuma gitti diyebilirim.Kapatıcılığı benim için yeterli üstelik bu fondöten yaşlanma karşıtı ve SPF 15 faktör güneş koruyucu.
Yaşa bağlı olarak oluşan lekeleride giderici özelliğe sahip.Ben 02 numaralı olanını aldım,gayet güzel durdu.Gün boyu yüzümde kalmasıda ayrıca güzel.Günlük makyajımda kesinlikle kullanacağım.
Diğer merak edip aldığım ve en çok memnun kaldığım ürünü ise bu BB eye krem 5in1!
Koyu halkaları kapatıyor,Torba görünümünü azaltıyor,ince çizgi görünümünü azaltıyor,göz çevresinde aydınlanma sağlıyor ve nemlendiriyor.Koyu halkalarım,torbalarım yok fakat ince çizgilerde,aydınlanma ve nemlendirmede bende gerçekten işe yaradı.Üstelik baz olarak harika olduğunu söyleyebilirim.Sürekli olarak kullanacağım.
True color Lipstick 03
Normalde çok fazla ruj kullanabilen bir insan değilim.Kullansamda açık,nude renkler kullanıyorum yada bordo..
Bu ruju sipariş ederken ben yanlış numarasını yazmışım ne yazık ki :)
Ama dudağımda çok tatlı durdu .. Turuncu gibi..Hoş bir renk ..Kokusu rahatsız edici değil,hafif bir kokusu var.Dudaklarımı kurutmadı herhangi beğenmediğim birşey olmadı bu rujda.Diğer açık tonlarınıda alıp kullanmayı düşünüyorum.
EYELİNER
Eyeliner kullanmayı çok seviyorum.Benim için eyeliner olmazsa olmaz.
Hem mat hem simsiyah dursun istiyorum.Uzun süre kalıcı olsun ilk sürdüğüm gibi dursun istiyorum.Herkesin normal eyeliner beklentileri :)Birde kolay sürüm,kullanımı çok önemli.
Bu eyelinerıda denedim sürümü kullanışı çok rahat hatta bu eyeliner ile yaptığım bir makyajın resmini göstereceğim.
Normalde eyelinerı bu şekilde sürüp kullanmıyorum.
Bir makyaj denemiştim ondan kalma.Siyahlığına kalıcılığına gelince gün boyu gözümde tutamadım ne yazık ki...İki saat sonra falan çıkarmıştım.Ama o iki saatte hiçbir şekilde renginde bir değişiklik olmadı.Aynaya baktığımda sürdüğüm gibi duruyordu.
HAPPY FACE PRESSED POWDER

Diğer bir memnun kaldığım ürünü ise pudraları oldu.Tonları harika.Ben en açık tonu 01 numaralı olanı almıştım.Sürdüğümde cildim porselen gibi oldu diyebilirim.Devamlı olarak kullanacağım.
FARMASİ STÜDYO RÜYA PALET
Resimdede gördüğünüz gibi iki adet plaet bulunmakta.Benim tercihim rüya paletten yana oldu kahve tonları çok kullandığım için.
Bu palette güzel.Özellikle kullanışlı.Çantanıza atıp dilediğiniz yerde rahatlıkla kullanabileceğiniz bir palet.
Paletlerin içeriği;
1 pudra
1 Allık
1 Lip Gloss
1 Sünger
2 Aplikatör
5 Göz Farı
1 Aydınlatıcı Göz Farı
1 Göz Farı Bazı
İlk başta kullanıp kullanmamakta emin değildim.Ürünlerinin bu kadar güzel olacağınıda tahmin etmiyordum açıkcası...Ama çok memnun kaldım,sizlerle paylaşmak istedim.Üstelik bu kaliteye bu fiyatlar mükemmel.HOŞÇAKALIN :)

Sadece bir tık :

2 yorum:

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar