HOŞGELDİNİZ

12 Mayıs 2016 Perşembe

NOTE LUMİNOUS MOİSTURİZİNG FONDÖTEN YORUMU!

Herkese merhabalar,
Bir süre blogumda bir şeyler paylaşamadım,yazamadım.Bu keyfi bir durum değildi...Hep söylediğim bir şey var.Ben yazmayı,okumayı,araştırmayı,paylaşmayı sevdiğim için burada aranızdayım.Açıkcası özellikle instagram'da gördüklerim beni bu işten biraz uzaklaştırdı bir süre...Her önüne gelen beni takip edip fikirlerimi alan kişiler benden sonra ürün tanıtır oldu..Ben yazmaya karar vermeden yine bir çoğunuzu takip edip yazılarını okuyordum.Bir ilgim hep vardı benim.Benim kızdığım nokta  bu bahsetmiş olduğum kişilerin dertleri gerçekten ürün tanıtmak değil de gösteriş ve inat olduğunu görmekti.Bu kişiler kendilerini biliyorlar ve eminim ki bu yazımı da okuyacaklar.Sizlere sesleniyorum! Benim yapmış olduğum şeyleri değil kendinize özgü birşeyler bulun havanızı atacaksanız yine atın ve şunu belirteyim burada milyonlarca takip edeceğim fikir aldığım kaliteli insanlar var sizler umurumda olmazsınız.Bir süre çekildim ve sadece izledim.Açıkcası durumu komik buldum ve eğlendim aynı zaman da sinirlendim de..Bütün duyguları bir arada yaşadım.Her neyse mesaj yerine iletilmiştir diye düşünüyorum ve bu konuyu burada kapatıyorum.Ben tekrar yazmaya devam edeceğim.
Cildimin kuru ve hassas olduğunu daha önceki yazılarım da belirtmiştim.Bb krem hariç fondöten veya kapatıcı kullanamıyordum.Hep elim bb kremlere gidiyordu.Çünkü cildim kuru olduğundan fondöten kullanmaya hep çekinirdim.Pul pul dökülürdü.Cildimi daha güzel göstermesi gerekirken çok daha kötü bir görüntü elde ediyordum çoğu zaman.Bb krem'de çok fazla böyle bir problem yaşamadığım için alışılmışın dışına bir süre çıkamadım.Bir Rossmann alışverişim sırasında Note fondötenler gözüme çarptı.Ve direkt aklıma sevgili Arzu Erguvan(güzellikkazanı) videosunu izlediğim de bu fondöten'in kuru ciltler için olduğu aklım da kalmıştı.Ben en açık rengi olan  Beige 01 numaralı olanı aldım.

Sarı alt tonlu olması da benim için bir artıydı.Yüzüme sürdüğüm de herhangi bir pütürlük yapmadı.Ambalajı ise benim çok hoşuma gitti.Ben fondöteni uygulamadan önce tabii ki nemlendiricimi yine sürdüm.Ürün 35 ml.Spf 15 içeriyor.Ben bu fondöteni Beauty Blender ile uyguladım.Kapatıcılığı çok çok yüksek bana göre...Fondöteni dağıtmada çok fazla zorluk çekmedim.Üründen az bir miktar uygulamam bile yetiyor.

Ben yine günlük kullanımda Bb kremleri tercih edeyim.Özel günler de artık bu fondöteni kesinlikle kullanacağım.Yine sizlerin önerileri de benim için önemli.Bana önerebileceğiniz,kullanıp memnun kaldığınız bb krem,fondötenleri yorum bırakırsanız çok sevinirim.
Ürünün açıklaması;

  • Kuru cilt tipleri için
  • Yüksek nemlendirici özelliği olan macadamia yağı ve tatlı badem yağı sayesinde cildin serbest radikallere karşı korunmasına yardımcı olur.
  • Paraben içermez.
  • Kolay uygulama.
  • İpeksi doku.
  • Çabuk kuruyarak bulaşmayı önler ve gün boyu kalıcılığını korur.

Benim bu fondöten hakkında yorumlarım bu kadar memnun kaldığım bir ürün oldu kendisi.Bu fondöteni denemek isteyenler umarım sizler de benim gibi memnun kalırsınız.Yorumlarınızı bekliyorum.Hoşçakalın!

Sadece bir tık :

3 yorum:

  1. Note ürünleri zaten genel anlamda temiz içeriğiyle dikkatimizi çekiyor.Fondötenini denemedim,ama bb kremi de güzel aynı şekilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkurler bb kremi de deneyeceğim :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar