HOŞGELDİNİZ

19 Mayıs 2016 Perşembe

FARMASİ BOTANİCS REJUVENATE ŞAMPUAN!

Herkese merhaba,
İnstagram hesabımda paylaşmış olduğum ve mutlaka bu ürüne bir blog yazısı hazırlayacağımı söylemiştim.Daha fazla beklemek istemedim bu yazıyı hazırlamak için.Benim yazılarımı okuyanlar ve takip edenler bilirler,saç konusunda biraz hassasım ve yeni ürünler denemeyi seviyorum.Özellikle bu ürünler doğal içerikliyse inanarak kullanıyorum.Sürekli şampuan değiştirmenin saç için oldukça zararlı olduğunu elbette biliyorum.Daha önce sırf bu yüzden tek bir şampuan kullanıyordum.Zaman geçti ve ben o şampuandan sıkıldım daha güzel ve etkili bir şampuan istiyordum.Bu süre içerisinde yine bir çok şampuan denedim.Çoğu doğal içerikliydi.Şöyle söyleyim doğal içerikli şampuan olsun olmasın şuan ki kullandığım şampuan kadar hiç birinden memnun kalmadım.Hatta aynı markanın başka bir şampuanını da denedim yine hiç bir etkisini görmedim.Tabii bu kişiden kişiye de değişebilir.Şunu söylemeliyim pahalı ürün demek her zaman işe yarayacak güzel ürün demek değil.Bunu bu şampuanla daha iyi anladım.Fiyatı da çok uygun.Silikon,paraben,renklendirici içermiyor.Şu an katalog fiyatı 8.99tl.
Saçlarım boyalı ve bazı zamanlar kuru olduğu halde çok fazla saç kremi kullanmayı sevmiyorum.Bu şampuanda kullanmama gerek kalmıyor zaten.Şampuanın en sevdiğim özelliği ise saçlarımı yumuşacık yapması oldu.Özellikle saçları boyalı olanlar bilirler saçlarımız bazı zamanlar da olduğundan kuru olabiliyor. Bu durum benim canımı çok sıkardı.Kim istemez ki yumuşacık saçlara sahip olmak.Bir şampuan'dan çok şey beklemek olmaz.Fakat bu şampuan ilk yıkama da etkisini gösteriyor.Kokusu benim çok hoşuma gidiyor.Saçları yumuşacık yapıyor.

Farmasi Botanics Rejuvenate Şampuan saçlarınızı nazikçe temizler ve saçlarınıza komple bakım sunar.Saçlarınızı ağırlaştırmadan kaybettiği nemi geri kazanmasını destekler.İçeriğindeki Ginseng özleri ile yıpranan saçlarınızı onarmaya yardımcı olur.Saçlarınız ipeksi yumuşaklığa ve doğal parlaklığına kavuşur.
Farmasi Botanics şampuanın ısırgan özlü(tüm saç tipleri için),adaçayı özlü(zayıf ve ince saçlar için) ve bir de benim kullanmış olduğum ginseng özlü (kuru ve yıpranmış saçlar için) olanları mevcut.Ben sampuanımı buldum kızlar ve çok memnun kaldığım için sizlerin de hoşuna gidebilir diye blogumda bu şampuana yer vermek istedim.Umarım sizler de dener memnun kalırsınız.Yorumlarınızı esirgemeyin.HOŞÇAKALIN!

Sadece bir tık :

11 yorum:

  1. Fiyatı da oldukça uygunmuş. İçeriği de uygun olduğuna göre kesinlikle denenebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle umarım deneyip memnun kalırsın benim gibi..

      Sil
  2. farmasi ürünlerden genelde memnun kaldığım için bunu da deneyebilirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnunun çoğu ürününden.. Umarım deneyip memnun kalırsın :)

      Sil
    2. Ben de memnunun çoğu ürününden.. Umarım deneyip memnun kalırsın :)

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor. Senin saçlarin gerçekten açik renk olmasina karsin çok bakimli görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben beğenmedim kesinlikle tavsiye etmem

    YanıtlaSil
  5. Bende farmasinin bütün ürünlerini beğenerek kullanıyorum ve bu şampuan bir efsane diye bilirim herkese tafsiye ederim

    YanıtlaSil
  6. cilt bakımı, makyaj, vücut bakımı, saç bakımı, sağlıklı yaşam ve beslenme hakkında yardımcı olabileceğimiz ve faydalı bilgiler sunabileceğimiz bir platform oluşturduk.
    Vücut Güzellik, Cilt Sıkılaştırıcı Maske Tarifleri

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle çok iyi bir şampuan ilk yıkamada etkisini gösteriyor ben çok hassasim saç konusunda çok araştırdım bir sürü şampuan denedim ama bu en iyisi arkadaşlarımın bir coguna tavsiye ettim ve hepsi beğendi ilk yıkamada sonucu harika saçları uzatıyor tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar