HOŞGELDİNİZ

25 Ocak 2016 Pazartesi

MAYBELLİNENEWYORK COLORSENSATİONAL VE FARMASİ ELEGANT RUJ!

Herkese merhaba,
Sizlere bugün iki ayrı rujdan bahsetmek istiyorum.
Öncelikle Maybellinenewyork colorsensational Wooden Brown!

 Mükemmel bir ruj kesinlikle!
Yapısı çok iyi sürülmesi kolay. Ve en önemlisi pürüzsüz bir görüntü sağlıyor. Bu yüzden benim beğenimi aldı.Kesinlikle diğer renklerde alınıp denenecek.Hepsini almak istiyorum :) Bir diğer ruj ise yine rengini çok beğenip aldığım Farmasi Elegant04 numaralı ruju.
.Bazı kişiler bu ruju begenmiş olabilir fakat ben hiç beğenemedim.Dudakları kesinlikle söylendiği gibi nemlendirmiyor.Aksine pütürlü bir görüntü oluşturuyor. Birkaç kez sürdüm yanılıyor muyum acaba diye. Sonuç hep aynıydı! Farmasinin mat ruj serisinden ne kadar memnunsam bu serisinden memnun kalamadim. Sizlerin ruj tavsiyeleri neler? Özellikle kalıcı,pürüzsüz görüntü sağlayan? Tavsiyelerinizi yorumlarınızı bekliyorum kızlar! HOŞÇAKALIN :)

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar