HOŞGELDİNİZ

7 Ocak 2016 Perşembe

ZiGAVUS EXTRA PLUS SARIMSAKLI ŞAMPUAN!

Herkese merhaba,
Çok çok memnun kaldığım bu ürünü sizlerle paylasmazsam olmaz.Saçlarıma elimden geldiği kadar özen göstermeye çalışıyorum.Çeşitli yağlarla bakım yapıyorum.Şampuan seçimlerime gelince kullanmadiğim denemediğim şampuan kalmadı diye bilirim.Şunu söylemeliyim ki şampuanlardan öyle aman aman beklentilerimi yitirdim.Ama tabii yinede yeniliklere her zaman açık biriyim.Reklamlarda gördüğüm bu şampuanıda yine merak ederek fakat çok beklentisiz aldım.Zigavus Sarımsaklı Şampuan! Ben biraz aceleci bir kız olduğumdan aldığım ürünlerin hemen etki etmesini falan bekliyorum :) Üstelik bunun yanlış olduğunuda biliyorum.Bu şampuanlada öğrenmis oldum ki bazı ürünleri sabırla kullanmak gerekiyor.İlk yıkamamda çok fazla bir etkisini görmedim.Şampuanı bitirmeye yakın saçlarımda inanılmaz değişim farkettim.Saçlarım hiç olmadığı kadar yumuşak ve bakımlı görünüyordu.Sürekli bu etkisini gördükçe saçlarımı yıkayasım geliyordu.Saçlarım boyalı olduğundan nem benim için çok önemli.Şimdiye kadar yaptığım bakımların önüne geçti bu şampuan.Sarımsaklı fakat hiç kokmuyor aksine çokta güzel bir kokusu var.Beta karoten,çinko ve kalsiyum maddelerince zengin bu şampuan düzenli ve sürekli kullanıldığında etkisini göstermekte ve saç dökülmesinide önlemekte.Beta-karoten,çinko ve ve kalsiyumca zengin olan sarımsak ekstresi sayesinde saça sağlık,canlılık ve direnç kazandırır.Saç hücrelerini besleyerek,saçların dolgun görünüm kazanmasına yardımcı olur.Eczanelerden ve internetten bulabileceğiniz bu şampuan tekli olarak ve paket halinde 3'lü olarak bulabiliriniz.Ben çok memnun kaldığım için tekrar alacağım.3'lü paket 60-65tl arasında değişiyor.Umarım sizlerde benim gibi dener memnun kalırsınız.O güzel yorumlarınızı esirgemeyin.Güzel kalın,HOŞÇAKALIN! :)

Sadece bir tık :

2 yorum:

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar