HOŞGELDİNİZ

1 Ağustos 2015 Cumartesi

MECİTEFENDİ-AYNISEFA KREMİ

Herkese merhaba,
Mecitefendi'nin aynısefa kreminden bahsedeceğim...



Bu ürünü ben biraz merak edip araştırıp aldım.Cilt sonuçta bu,öyle herşeyi kolayca uygulayamıyoruz.
Nirde her ürün herkeste aynı etkiyi göstermiyor...
Gelelim aynısefa kreminin içeriğine..
Kayısı çekirdeği yağı,tereyağı,doğal balmumu,aynısefa çiçek özü.
Aynısefa kreminin yapısı söylendiği gibi gerçekten aynı vazelin gibi yoğun...Dikkatli kullanılması gerektiğini düşünüyorum.
Sivilce izlerini geçirdiği söyleniyor.Fakat yağlı ciltlerde ben sivilce yapabileceğini düşünüyorum.Benim en sevdiğim özelliği cildi yoğun nemlendirmesi oldu...Cilt tipim kuru olduğu için genellikle geceleri kullanıyorum ben bu kremi...
Gündüz özellikle evden çıkacağımız anlarda kullanılacağını hiç sanmıyorum.Dediğim gibi çok yoğun bir krem...Ama benim için nem deposu bu yüzden bile yeterli.Lekelerdeki etkisini ise bir süre düzenli kullanıp sizlere bildireceğim.Kullanıp memnun kalanlar var ise aramızda yorumlarınızı bekliyorum.Şimdilik HOŞÇAKALIN..! :)

Sadece bir tık :

7 yorum:

  1. Leke etkisini merak ediyorum doğrusu. Vazelin gibiyse ellere de çok iyi gelir. Benim cildim karma çok yoğun gelebilir ama denemeden bilinmez.

    YanıtlaSil
  2. Leke etkisini merak ediyorum doğrusu. Vazelin gibiyse ellere de çok iyi gelir. Benim cildim karma çok yoğun gelebilir ama denemeden bilinmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellere,ayaklara iyi geleceğini düşünüyorum kesinlikle.Aynısefa kremleri tırnak mantarlarındada kullanılıyormuş,duymuşsunuzdur belki.

      Sil
  3. Merhaba canım güzel ve bilgilendirici yazı için eline sağlıkl:-)takipteyim:-)bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :) çok teşekkürler faydalı olduysa ne mutlu bana...Takipte olucam :)

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar