HOŞGELDİNİZ

23 Ağustos 2015 Pazar

FARMASİ SOYULABİLEN PEELİNG MASKESİ!

Herkese merhaba,
Farmasi soyulabilen yüz maskesini aramızda hiç kullananlar oldu mu?Bu yüz maskesini sevdim mi sevmedim mi bilemedim.Kokusu biraz rahatsız edici...Söylendiği gibi alkol kokuyor sanki..Aklıma birşey takıldı bu ürün hakkında..
Soyduğumuz zaman biraz can yakıyor ne yazık ki...Özellikle bayanlarda bacak bölgesinde ağdadan ve bazı sebeplerden dolayı kılcal damar sorunu olabiliyor biliyorsunuz...Belirginleşip,leke olabiliyor.Bu soyulabilen maskelerde aynı etkiyi yapabilir mi diye düşündüm ve korktum açıkcası.
Maskenin açıklaması şu şekilde;
Farmasi yüz maskesi,cildinizde derinlemesine temizlik sağlar ve siyah noktaların oluşumunu önlemeye yardımcı olur.Geliştirilmiş formülü ile cildinizi nemlendirir ve yenilenmesini sağlar.İhtiyaç duyuldukca yüzünüze uygulayabilirsiniz.20-30 dakika cildinizde bekletip soyuyorsunuz.
Cildi temizlemesi güzel sevdim fakat soyunca can yakması, cilde nasıl ne tür zararlar verebilir bilemedim.Ben 2 adet bu yüz maskesinden almıştım.Enerji veren ve rahatlatıcı soyulabilen peeling maskesi.

İkisinide denedim fakat enerji veren daha bir hoşuma gitti...Kullananlar ve fikirleri olanlar yorumlarınızı mutlaka bekliyorum..HOŞÇAKALIN!

Sadece bir tık :

13 yorum:

  1. Bende de var soldakinden ama henuz denemedim hiç can yakıyorsa kötü :/

    YanıtlaSil
  2. soyulan maske kullanamıyorum dediğin gibi canım acıyor sadece burnuma o da ayda yılda bir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende boyle dusunmustum sadece burun kismina kullanirim diye bakalim :-)

      Sil
  3. soyulan maskeler canımı çok yakıyor ve sevmiyorum

    YanıtlaSil
  4. evet ya maalesef ki soyulan maskeler çok can yakıyor :/

    YanıtlaSil
  5. Bende kullaniyorum ama öyle bir can acitma durumu yok bence biraz abartmissiniz alkol kokusuda anlatildigi kadar yok tam tersine meyvesi kokuyor lütfen biraz duyarli olalim insanlari yanlis yerlere yonlendirmeyelim

    YanıtlaSil
  6. Bende kullaniyorum ama öyle bir can acitma durumu yok bence biraz abartmissiniz alkol kokusuda anlatildigi kadar yok tam tersine meyvesi kokuyor lütfen biraz duyarli olalim insanlari yanlis yerlere yonlendirmeyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikirlerinize saygı duyuyorum. Ürünü kullandım ve benim düşüncelerim bu şekilde.Her ürün herkeste aynı etkiyi gösterecek diye birsey yok. Yanlış yerlere yonlendirdigimi düşünmüyorum. Teşekkürler.

      Sil
    2. Fikirlerinize saygı duyuyorum. Ürünü kullandım ve benim düşüncelerim bu şekilde.Her ürün herkeste aynı etkiyi gösterecek diye birsey yok. Yanlış yerlere yonlendirdigimi düşünmüyorum. Teşekkürler.

      Sil
    3. Arkadaslar bende yeni aldim bu urunu soyma islemini yaparken ceneden baslayip yukari dogru yuvarlayarak soyarsaniz can acitma olmayacaktir . Cekmek yerine bu sekide soymayi deneyin

      Sil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar