HOŞGELDİNİZ

16 Nisan 2015 Perşembe

Haydi Kızlaaarr Bileklik Yapalım

Daha öncede belirtmiştim ki kendi yapmış olduğum takıları takmak bana çok iyi geliyor.
Birşeye emek verdiğinizde o sizin için her zaman hazırından daha değerli,farklı gelebiliyor.
Ben ara sıra böyle boncuk,takı işleriyle uğraşmayı seviyorum...

Bu bilekliği yapmak bana çok zevkli ve kolay geldi...
Belki sizlerde beğenip yapmak istersiniz diye paylaşmak göstermek istedim.Sonuç olarak ben çok beğendim.
Başka renklerinide kesinlikle deneyeceğim..İhtiyacınız olan malzemeler;
  1. Boncuk iğnesi
  2. Kum boncuk
  3. Kristal boncuk
  4. Misina 
Yapımı için ise tık tık:) https://www.youtube.com/watch?v=vc1QmrevagA&feature=youtu.be


Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar