HOŞGELDİNİZ

4 Nisan 2015 Cumartesi

Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 aradayı ben çok sevdim .Cildinizi derinlemesine temizleyip hem peeling hem maske yapabiliyorsunuz . Ben bu ürünü genellikle maske olarak kullanıyorum öyle daha çok seviyorum..Bu arada cildim karma... Aynı zamanda cildimin  nefes aldıgını hissettim .. Düşünsenize tek bir ürün 3 etki ... Düzenli kullanımda gerçekten işe yarayacağını düşünüyorum. Garnier Neem Arındıcı Temizleme Jelini ise her sabah cildimi temizlemek için kullandım .. Cildimi kurutmadı , güzel bir temizleyici... Çoğu zaman bu iki ürün ve nemlendiricim bana yetiyor. KENDİNİZE VE CİLDİNİZE İYİ BAKIN KIZLAR :)
Bu arada annem ve ben gerçekten komik görünüyoruz :)

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar