HOŞGELDİNİZ

14 Nisan 2016 Perşembe

FARMASİ EUROFRESH LOVE DİŞ MACUNU VE EUROFRESH PROEXPERT DİŞ FIRÇASI!

Herkese merhaba,
Daha önce kullanmış olduğum diş macunumdan çok memnundum.Eurofresh Aloe Veralı,misvaklı beyazlatıcı diş macununu kullanıyordum.Paraben ve triclosan içermiyor.Farmasi'nin bu diş macunun'dan memnun kaldığım için diğer başka bir diş macununu da denemek istedim.''AŞK''Diş Macunu!

Yine Farmasi Eurofresh Love ısırgan,yeşil çay ve tarçınlı diş macununu aldım.Erkekler ve kadınlar için çekici nefes,bembeyaz gülüş vaad ediyor.Evet ferah nefes sağlıyor fakat beyazlatma konusunda birşey diyemeyeceğim.Beyazlatma konusunda pek bir etkisini göremedim henüz.Normal diğer diş macunları gibi.Temizlemesi güzel.Ambalajı dikkatimi çektiği için aldım aslında...Yine bu diş macunu da florür,paraben,triclosan ve boya içermiyor.Bu çok güzel!
Bu ay diş macunlarından birini alana diş fırçası hediye idi..
Fırça yumuşak ve özel koruyucu kapağı bulunmakta.Hijyen açısından koruyucu kapağı olması benim çok hoşuma gitti.
Diş fırçası çok daha güzel.Eurofresh Proexpert Diş Fırçası;

  • Parlatıcı özel bölge:Fırça kafasındaki yumuşak bölge,diş üzerindeki lekeleri temizleyerek,dişlerin parlamasına yardımcı olur.
  • Renk değiştiren kıllar:Fırça kenarlarında bulunan özel renk değiştiren kılların 2/3'ünün beyazlaşması fırçayı değiştime zamanının geldiğini gösterir;kullanıcıyı uyarır.
  • Dil temizleyici:Dairesel hareketlerle uygulandığında dili temizlemeye yardımcı olur.Diş macunlarından önerecek olursam eğer Aloe vera ve misvaklı beyazlatıcı diş macununu kesinlikle öneririm.Diş fırçası da oldukça güzel.Eurofresh Love Isırgan,yeşil çay ve tarçınlı diş macununun şuan ki katalog fiyatı 10.99tl.Bu ay diş macunu alana diş fırçası hediye!Eğer sadece diş fırçası almak isterseniz 8.99tl.Diş fırçasının iki rengi bulunmakta.Mavi ve pembe.Bana gelen rengi ise mavi idi..Fiyatına göre güzel bir fırça diye düşünüyorum.
    Yorumlarınızı esirgemeyin...HOŞÇA KALIN!

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar