HOŞGELDİNİZ

28 Aralık 2015 Pazartesi

RESTOREX HIZLI UZAMA ETKİLİ ŞAMPUAN!

Herkese merhaba,
Daha önce instagram hesabimda paylasmis olduğum Restorex şampuani sabirla kullandım ve sonuçlarını yazacağımı söylemistim.Şampuana yapılan yorumlar bende büyük merak uyandırdı.Çoğu saç uzattığını ve saçları yumuşattığını söylüyordu.Düzenli bir şekilde kullandım ve şampuanı bitirdim :) Gelelim benim yorumlarima şampuan gercekten saçlarımı daha yumuşacık yaptı ilk yikamada ve ay sonunda saçlarimda azda olsa uzama olduğunu farkettim.Aman aman bir uzama değildi bu..Üstelik kokusuda hoşuma gitti...Fiyatına göre oldukça performansı yüksek bir ürün.Şunu unutmamamiz gerekir her ürün her kişide aynı etkiyi göstermiyor.Belki gercekten saç uzatma konusunda bazı kişilerde daha etkili olmustur.Hiç uzatmadı diyemem çünkü saçlarımı boyadığımdan diplerimin gelmesinden anladım.Saçlarımı yeni boyamış olduğum için diplerin o kadar hızlı gelmesi imkansızdı.Ben buradan anladım uzattığını..Ama saçları yumuşak yapması benim için daha iyiydi.Merak edip kullandım,yorumlarimda bu şekilde.Bundan böyle alır mıyım bilmiyorum ama bir zararı yok yani merak edenler mutlaka alıp kullansınlar.Özellikle saç uzatmak isteyenler.Kullanıp memnun kalanlar ve kalmayanlar yorumlarınızı esirgemeyin.

Hosçakalın,güzel kalın! 😊👸


Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar