HOŞGELDİNİZ

4 Ekim 2015 Pazar

FARMASİ PERFECT SMİLE GLOSS

Herkese merhaba,
Bir süre bazi sebeplerden dolayı yazamadım.Daha önce merak edip alıp denediğim değişik gelen bir üründen bahsedeceğim...Farmasi ürünlerinden çok bahsettiğimi bazı ürünlerini severek kullandığımı biliyorsunuz.
Fakat bu merak edip aldığım ürün bana biraz gereksiz geldi.
Farmasi Perfect Smile Gloss!

Bu iki aşamalı tek bir ruj. Lipgloss ve Tooth-gel.
1.adım:Mükemmel bir gülüş için beyaz inci ve çay ağacı yağı özleri ile ferah bir nefes için okaliptus içeren diş beyazlatıcı jeli direkt olarak dişlere uyguluyorsunuz.
İlk uygulandığım an dişlerde bir değişiklik yapmadi.Bu yüzden yetersiz ve gereksiz geldi bana.Belki dişleri problemli olan kişilerde etkisini gösterir bilemedim simdi :)
2.adım:Transparan beyaz pigmentler ile parlaklığı anında arttıran, argan yağı ve E vitamini ile besleyen ruju dudaklarımıza sürüyoruz.
İçeriğinde argan yağının bulunması benim için bu ürünü en büyük alma sebeplerimdendi..
Ben yanlışlıkla 08 numaralı lipgloss almışım. ;)
Rengi bana hiç gitmedi zaten.Yine denemek  istedim ve evde kullandım. Memnun kalırsam  başka renklerini alıp kullanırım diye ...
Fakat bu ürün benim beklentilerimi karşılayamadı.Benim için sınıfta kaldın üzgünüm :D
Kullanıp memnun kalanlar ve kalmayıp benimle aynı fikirde olanlar yorumlarınızı bekliyorum. HOŞÇAKALIN ..! :* <3

Sadece bir tık :

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar