HOŞGELDİNİZ

14 Temmuz 2015 Salı

Sector Sıvı Saç Kremi (MAVİ SU)

Herkese merhaba,
Uzun zamandır bahsetmek istediğim bir ürün var sizlere..
Sector sıvı saç kremi!(Mavi su)

Mavi su ile tanışalı bayağı uzun zaman oldu...Hiç unutmam saçlarım hayatımda ilk defa o kadar dolaşmıştı duş sonrası...
Ben ne yapacağım diye düşünürken bu ürünle annem sayesinde tanıştım.:)
Saçıma uyguladığım an saçlarım yumuşacık oldu,tarak saçlarımın arasından kaydı gitti :)
Çok hoşuma gitmişti o gün bugündür kullanırım.Üstelik bununlada bitmiyor mavi suyun özellikleri...
Saçın kırılmasını önlüyor.
Suyun üst fazında bakım yapan silikon moleküller,,nemlendirici bitkisel yağlar elektiriklenme önleyici özel katkılar bulunmakta.
Alt fazında ise provitamin b5 molekküleri saçı elastik tutan mineraller var.Kullanmadan önce çalkalayıp saça uyguluyoruz.Umarım sizlerde deneyip memnun kalırsınız.Deneyenler varsa yorumlarınızı bekliyorum.HOŞÇAKALIN!

Sadece bir tık :

6 yorum:

  1. Bunu ilk defa gördüm. Iyi bi ürüne benziyor. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnun kaldım bu üründen.Rica ederim :)

      Sil
  2. saçlarım çok çabuk dolaşıyor pek çok ürün kullandım ama bunu ilk kez görüyorum nerede satılır ve içeriği nasıldır araştırmak lazım.. Bu arada da bloğuma katılırsanız çok sevinirim =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Canım merhaba :) ben bu ürünle annem sayesinde tanıştım küçük bir kozmetikciden almıştı... Farklı markalarıda mevcut mavi suyun nereden bulabileceğine gelirsek kuaförlere mavi su dersen onlar sana yardımcı olacaktır.Yada olmadı internettede bulabilirsin . Benim kullandığım mavi su diye geçiyor pembesi falanda oluyormuş bir araştır istersen.Umarım deneyip memnun kalırsın banada yazarsın, bu arada takipte olucam :)

    YanıtlaSil
  4. Bak bakk :) Umarım sende benim gibi deneyip memnun kalırsın

    YanıtlaSil

 

Dennizkizi Copyright © 2015 | Türkçeleştirme: Karamsar Temalar